NOVO PREDSJEDNIŠTVO VIJEĆA UČENIKA TŠČ-a

NOVO PREDSJEDNIŠTVO VIJEĆA UČENIKA TŠČ-a

NOVO PREDSJEDNIŠTVO VIJEĆA UČENIKA TŠČ-a

Komentari isključeni za NOVO PREDSJEDNIŠTVO VIJEĆA UČENIKA TŠČ-a

 

 

 

 

Početkom listopada predstavnici u Vijeću učenka odabrali su novo vodstvo tog vrlo važnog učeničkog tijela. Za predsjednika Vijeća izglasan je Deni Pečarko, a njegov zamjenik ove će godine biti Mihael Bedi. Nikša Juršić iz 2.GM, kao najmlađi član rukovodstva, biti će podrška i vodeći zapisnike paziti da nam ne promaknu važna zapažanja ili prijedlozi učenika.

 

Što predsjednik i njegov zamjenik kažu o sebi i ciljevima koje su si postavili?

„Ja sam Deni Pečarko, novi predsjednik Vijeća učenika Tehničke škole Čakovec. Dobio sam povjerenje ostalih predstavnika razreda jer su već i na temelju mojeg dosadašnjeg angažmana u Školi mogli primjetiti da se trudim i da ću pokušati ispraviti sve mane i nedostatke koje imaju učenici ove škole  (smatram da ih nema previše, ali se uvijek može bolje). Prvi cilj koji sam postavio je povećati zainteresiranost i uključiti učenike u zajednički rad na poboljšanju života u Školi jer, samo radeći u timu, zajedno, možemo biti uspješni.

Aktivno ćemo sudjelovati u uređenju školskog prostora, upućivati prijedloge i mišljenja o pitanjima koja se odnose na prava učenika, davati kvalitetne prijedloge za izvannastavne aktivnosti, raspravljat ćemo o problemima u procesu obrazovanja i davati prijedloge kako ga poboljšati… Nadam se da ćemo, unatoč trenutnoj epidemiološkoj situaciji,  uspjeti realizirati što više toga.

S poštovanjem, Deni Pečarko, 3.TG

 

„Ja sam Mihael Bedi, učenik 4. RT razreda i zamjenik predsjednika Vijeća učenika. Ovo mi je prva godina kako sam član Vijeća učenika, a kako sam maturant, pružila mi se (zadnja) prilika da pokušam učiniti nešto po pitanju maturalnog putovanja na koje nismo otputovali prošle godine zbog epidemiološke situacije. To je bio glavni, ali ne i jedini razlog zašto sam se kandidirao za poziciju predsjednika Vijeća. Naravno da bih, kao pripradnik najstarije generacije u Školi i prije završetka svog školovanja, volio pokrenuti i utjecati i na na druge pozitivne promjene.“  

About the author:

Back to Top