Audiovizualna tehnologija, prije svega, računala i mobiteli, kao i sveprisutnost interneta, obilježili su život današnjih tinejdžera. Tehnologija se razvija, s jedne strane, olakšava nam život, a s druge strane, primjećujemo negativne posljedice na međuljudske odnose, kvalitetno provođenje slobodnog vremena, učenje i izvršavanje različitih poslovnih i svakodnevnih obaveza. Mi bismo trebali upravljati tehnologijom, a ne dozvoliti da ona upravlja našim životima. Odlučili smo provjeriti koliki je utjecaj audiovizualne tehnologije na život učenika prvih i završnih razreda Tehničke škole. S obzirom na svakodnevne situacije na školskim hodnicima i u razredima gdje smo uočili da je mobitel neizostavni pratitelj gotovo svakoga učenika, u istraživanju smo polazili od pretpostavki da tehnologija (računalo, mobitel, internet) uvelike negativno utječe na važne segmente života učenika: učenje, slobodno vrijeme i druženje s obitelji i prijateljima. O toj problematici raspravljali smo na satu razrednog odjela, na stvaralačkoj radionici i proveli smo anketu među učenicima. Rasprave i radionica bile su usmjerene prema otkrivanju negativnih utjecaja tehnologije na život, zatim smo zamišljali dane bez audiovizualne tehnologije, a na kraju smo uočili i brojne pozitivne promjene koje nam je omogućila audiovizualna tehnologija. Najčešći negativni utjecaju primjećuju se u izostanku komunikacije i druženja, u narušenim međuljudskim odnosima jer često zbog tehnologije ni ne primjećujemo jedni druge. Internet je omogućio predstavljanje pod lažnim imenima, pojavu novih oblika međuvršnjačkog nasilja putem društvenih mreža te često izaziva negativne osjećaje anksioznosti, neprihvaćenosti, ljutnje. S druge strane, tehnologija je omogućila povezivanje ljudi iz različitih krajeva, kupovinu putem interneta, dostupnost informacija…