Zapisi s maturalnog putovanja 3. RT

Komentari isključeni za Zapisi s maturalnog putovanja 3. RT

20. lipnja 2019.

Okupili smo se na parkiralištu ispred škole u 23:40. Naš autobus je stigao oko 23:50 te smo se nakon par minuta ukrcali. Zauzeli smo svoja mjesta te smo oko ponoći započeli maturalno putovanje.

21. lipnja
Prva prepreka bila nam je prijeći granicu Republike Hrvatske te ući u Schengenski prostor. Na granični prijelaz Trnovec stigli smo 15-ak minuta nakon ponoći te smo se tamo zadržali čak do 1 sat ujutro nakon čega smo svi ubrzo zaspali. Uz ukupno 2 stajanja na odmorištima, u 9:30 smo stigli do prvog cilja, Ferrari muzeja u Maranellu. U muzeju smo bili otprilike 3 sata, gdje smo mogli vidjeti vozila marke Ferrari, voziti simulator te sjesti u automobil i fotografirati se kao da ga vozimo. Nakon posjeta muzeju u Italiji, krenuli smo prema Monaku. Već samim ulaskom u kneževinu, uočili smo bogatstvo te državice samim jahtama te automobilima koje vladaju Monakom.

Posjetili smo Katedralu, Prinčevu Palaču te mnogo drugih zanimljivosti koje Monako ima. Daljnjim razgledavanjem Monaka autobusom, krenuli smo prema Cannesu oko 17:30. U kanskom smo se McDonald’su navečerali te krenuli prema hotelu Montfleury gdje smo prespavali jednu noć. U hotel smo stigli u kasnim večernjim satima (oko 23 sata) u kojem su neki ostali budni cijelu noć, a neki odmah zaspali.

22. lipnja
Buđenje u hotelu je bilo oko 6:30, s tim da je doručak počeo biti posluživan od oko 7 sati. Nakon doručka te odjave s hotela, krenuli smo u daljnje razgledavanje grada, kojem neki učenici nisu mogli prisustvovati zbog premalog vremena spavanja (ili nespavanja). Posjetili smo Notre-Dame (u Cannesu) gdje smo se i nedaleko crkve svi zajedno pokušali fotografirati.

Nakon razgleda Cannesa krenuli smo prema našem stalnom hotelu u Lloretu de Mar. Uz par stajanja na benzinskim pumpama te restoranima (Burger King) radi ručanja, stigli smo u hotel Xaine Park oko 18 sati. S obzirom na to da se večera počela posluživati tek u 19:30, večer su neki odlučili provesti kupanjem na plaži udaljenoj 2 minute hoda od hotela. U hotelu smo se navečerali te smo se u 23:00 okupili ispred recepcije radi odlaska u noćni život koji nije bio obavezan.

23. lipnja
Protekla dva dana bila su vrlo iscrpljujuća za sve nas pa smo danas mogli imati slobodno prijepodne (do ručka). Neki su ga odlučili provesti razgledom grada, zabavnim aktivnostima koje nudi hotel (streljaštvo, stolni tenis, biljar…) ili kupanjem.

Nakon ručka, oko 14 sati krenuli smo prema Barceloni. Posjetili smo Sagradu Famíliju, najljepšu građevinu u Europi te smo pješice razgledavali najpoznatije ulice Barcelone. Šetali smo ulicama Diagonal i Passeig de Gràcia gdje smo vidjeli Casu Milà, građevinu koja nema niti jedan pravi kut u svojim sobama. Nastavili smo hodanje do Picassovog muzeja, nakon kojeg smo izgubili par učenika. Pronalaskom učenika bisera krenuli smo prema autobusu te smo stigli u hotel oko 20 sati. Navečerali smo se te smo opet u 23:00 bili okupljeni ispred recepcije radi odlaska u disko.

24. lipnja
Danas smo također krenuli u razgledavanje Barcelone. Prvo su, oni koji su bili zainteresirani, posjetili Camp Nou, stadion nogometnog kluba FC Barcelona. Stadion, odnosno muzej nam je pružio jedinstvenu priliku gledanja života prošlih i sadašnjih nogometnih igrača. Također smo se mogli popeti na najviša sjedala te vidjeti kako je stadion zapravo ogroman.

Oni koje stadion nije zanimao, imali su više od 2 sata slobodnog vremena. Oko 13:30, nakon razgledavanja stadiona, uputili smo se u centar Barcelone te daljnje razgledavanje grada pješice. Uz mnoštvo slobodnog vremena u gradu, razgled Barcelone završili smo opcionalnim posjetom Akvarija u Gotičkoj četvrti. U Lloret de Mar smo se vratili u 21 sat te smo i ovaj dan završili neobaveznim odlaskom u disko.

25. lipnja
Nakon doručka, odmah smo krenuli u posjet Tehničkom muzeju u Terrassi, u kojem smo se nažalost mogli zadržati samo 20 minuta jer smo još puno toga morali razgledati. Krenuli smo prema Montserratu, najljepšem planinskom lancu u Kataloniji. Posjetili smo samostan te saznali da postoji i drugi način dolaska u Montserrat, osim cestovnog – posebnim vlakom nalik uspinjači. I na ovom mjestu smo se kraće zadržali, no uspjeli smo se i svi zajedno fotografirati.

Nakon odlaska iz Montserrata te dolaska u hotel taman pred završetak ručka, svoje poslijepodne iskoristili smo na koji god način smo htjeli. Odlučili smo ga provesti zajedničkim kupanjem na plaži. Kako se bližio kraj dana te ujedno i zadnjem noćenju u Lloretu de Mar, vodiči su nas pozvali na zajedničko druženje svih razreda na maturalnom putovanju u disko u blizini hotela. Zabava je bila organizirana oko 23 sata te smo se tamo svi morali pojaviti.

26. lipnja
Prijepodne smo proveli u obližnjem gradiću Tossa de Mar, u kojem smo se gotovo svi kupali, a oni odvažniji krenuli su u razgled kule u blizini plaže.

Nakon kvalitetno provedenog prijepodneva u Tossi de Mar, vratili smo se u hotel kako bi se naručali te smo krenuli u Figueres prema rodnoj kući poznatog španjolskog slikara Salvadora Dalíja. Nakon iznimno iscrpljujućih putovanja autobusom, stigli smo u neki hotel u blizini Barcelone kako bi se siti ukrcali na brod. U barcelonsku luku smo stigli oko 21:30 te smo se nedugo nakon i ukrcali na brod. Isplovili smo oko ponoći i do tog smo ga vremena istražili uzduž i poprijeko.

27. lipnja
Noć provedena na brodu svakako je trenutak koji mnogi neće s lakoćom zaboraviti. Kabine su nam bile vrlo male, ali ugodne i jedva su 2 osobe mogle stajati u sredini sobe, no to baš nije bio nekakav veliki problem.

Taj dan smo spavali dosta kratko jer je doručak već bio u 8, a trebalo nam je i vremena da zaspimo uz različite morske zvukove te kasno isplovljavanje broda iz luke. Buđenje je bilo svakako zanimljivo, uz pogled na beskrajno more sa svih strana broda. Što se doručka tiče, nije bio baš ukusan, no zato su nam se kuhari odužili ručkom koji je već bio nešto. Praktički su postojali različiti načini provođenja vremena na brodu (istraživanje, spavanje, kupanje…) koje smo mogli koristiti kako smo god htjeli. Nakon dolaska u talijansku luku Civitavecchiu oko 18:30 te iskrcavanja s broda, večer smo proveli u restoranu u gradu Grosseto. Ovom večerom smo ujedno i završili naše maturalno putovanje jer je sad još trebalo doći do Čakovca, gdje smo i stigli sljedeći dan točno u 11 sati.

(u ime 3. RT Lovro Makovec)